好朋友說聽膩了理察克萊德門,


要我換首輕快點的music,


不然每次一開我的部落格,她都只會想到"小明...",


既然如此,


反正,距離耶誕節不過餘不到一個月的時間,


來首應景歌曲吧~~~


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


All I Want For Christmas Is You --Mariah Carey


I don't want a lot for Christmas
There's just one thing I need
I don't care about presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true ...
All I want for Christmas
Is you...


 聖誔節我不需要什麼

只有一件事是我想要的

我才不在乎在耶誔樹下的禮物

我只想要你只為我自己

渴望的超乎你所知

讓我的願望成真吧

聖誔節我只想要你

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about presents
Underneath the Christmas tree
I don't need to hang my stocking
There upon the fireplace
Santa Claus won't make me happy
With a toy on Christmas day
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you...
You baby


聖誔節我什麼都不要

只有一件事是我想要的

我才不在乎放在耶誔樹下的禮物

我才不要把襪子吊在火爐上

聖誔老人帶來聖誔玩具

根本無法讓我快樂

我只想要你只為我自己

渴望的超乎你所知

讓我的願望成真吧

聖誔節我只想要你

寶貝



I won't ask for much this Christmas
I won't even wish for snow
I'm just gonna keep on waiting
Underneath the mistletoe
I won't make a list and send it
To the North Pole for Saint Nick
I won't even stay awake to
Hear those magic reindeer click
'Cause I just want you here tonight
Holding on to me so tight
What more can I do
Baby all I want for Christmas is you
You...


這個聖誔節我不會要求太多

我甚至不希望下雪

我只想在槲寄生下耐心等待

我不會列張清單寄給在北極的Saint Nick

我不會一直醒著呆等到馴鹿到來發出卡答的聲音

因為我今晚就要你 緊緊的擁抱你 做我能做的

寶貝 聖誔節我想要的就是你

All the lights are shining
So brightly everywhere
And the sound of children's
Laughter fills the air
And everyone is singing
I hear those sleigh bells ringing
Santa won't you bring me the one I really need
won't you please bring my baby to me...


所有的燈火通明 照亮了每個角落

空氣中傳來孩童歡樂的笑聲

每個人都在歡唱

我聽到那雪橇上的鈴聲了

聖誔老人求你帶一個我真心想要的東西

你可不可以把我心愛的寶貝帶到我身邊

Oh I don't want a lot for Christmas
This is all I'm asking for
I just want to see baby
Standing right outside my door
Oh I just want him for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
Baby all I want for Christmas is You...


噢 聖誔節我沒什好要求

就只想要看看我的寶貝

正好站在我的門口

噢我只想要他為了我自己

渴望的超乎你所知

讓我的願望實現吧

寶貝 聖誔節我就只想要你.

All I want for Christmas is you baby...


聖誔節我就只想要你寶貝

arrow
arrow
    全站熱搜

    とら姉 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()